Tuesday, September 13, 2011

Penantian yang penuh sabar...

Hari ni aku dapat mesej lg dari buku prima..novel aku sdg dlm penilain..mybe amik masa 3-5 bulan..huh..lama gak tu..tp,demi yang terbaik..aku sabar je la..Lagipun aku masih terasa ada yg kurang..aku masih tak puas hati walaupun aku sendiri dh amik masa yang lama untuk menyempurnakan novel DSRC tu..Aku menulis kadangkala ikut mood,,,sbb tu aku amik masa yg lama nk hbiskan satu2 novel tu..Idea mmg banyak, cuma aku je yg malas.hehehe..

Tapi,bila mood aku dtg..aku menulis je tak kira di mna..kalau xder laptop dpn aku..buku la yg jadik mgsa..sbb tu ke mna ja aku pergi mesti ada pen dgn kertas..haha..menulis tu mmg dh jdik hobi aku sehari-harian.

 Sekarang ni aku tgh dlm proses bt novel Hangatnya cinta..aku harap novel ni aku dpt menghiburkan semua..Sementara tggu DSRC dlm proses penilaian aku target nk habiskan novel Hangatnya cinta ni..Cuma skang aku perlukan sokongan dan dorongan semua..Kalau xder sumber inspirasi mcm ner n

4 comments:

  1. semoga berjaya A'je..^_^ hihih...
    org sokong...!!

    ReplyDelete
  2. oi a'je..haha awat xhabaq hang dah buat blog?? sat aku pi promote novel hang..huhu :)
    aku nk baca ni...bru nk start...thanks sbb dok jenguk2 blog aku...ngee~ :)

    ReplyDelete
  3. hehe..aku slalu follow blog ang..ceta ang meletop...aku dh lma bt blog cuma skang ja ada masa nk mgupdate hari2..heheh...aku bkn reti ngat pun..bdk bru blajar la katakn..thanks gak sbb sdi prome novel aku..3-5 bln tu.. bleh bt tidur mlm aku xlena ooo..

    ReplyDelete

NOVEL PATERI

Assalamualaikum & Salam sejahtera... Perghh...bersawang blog. 2016 kosong terus... Alhamdulillah...2017 Penghujung yang indah. T...