Sunday, November 9, 2014

Tempahan Elusan Kasih di Buka



Blurb: 
SITI FAZZURA - Hidupnya penuh dengan derita dan sengsara. Hanya kerana menjadi seorang isteri kepada lelaki yang dicintainya, dirinya kian dipinggirkan keluarga. Hanya disebabkan dia sudah tidak menarik lagi pada pandangan seorang suami dia juga diceraikan. Saat itu Riyadh hadir sebagai penyelamat. Menghulurkan kasih sayang yang tulus hanya untuk kedua-dua anaknya.

MOHD RIYADH RIZQULLAH - Dia lelaki sempurna. Bila takdir menemukan dia dengan Aqilah dan Fazmizie, pintu hatinya terbuka untuk sebuah ikatan perkahwinan dengan kekasih hati yang dicintai. Malangnya, tatkala masa itu tiba dia kehilangan. Bahkan dia ditinggalkan tanpa sebarang kata. Saat itulah takdir bagai menyatukan dia dengan Fazzura.
Bagi Fazzura dia hanya mahu lelaki ini membenci dirinya. Dia hanya janda yang tidak layak untuk berdampingan dengan jejaka sempurna seperti Riyadh.
“Aku dah agak... keluarga aku sendiri pun tak nak bela orang gila ni. Kau pulak yang teringin nak bela. Tu pun sebab anak-anak aku je. Kalau tak sebab anak-anak aku ni tak mungkin kau nak dengan aku. Aku ni janda! Cacat! Gila!”- Siti Fazzura
Kehendak orang tua Fazzura yang ingin dia berkahwin dengan lelaki yang merangkap sepupunya sendiri membuatkan Fazzura kian terluka. Menerima Ammar Haikal sepupunya sendiri umpama menyerahkan diri untuk terluka bagi kali yang kedua. Namun, apa pilihan yang dia ada apabila ibunya kian mendesak. 
“Saya janji ini bukan sahaja soal anak-anak. Tapi, soal cinta. Saya cintakan awak. Siapa pun awak, apa pun adanya awak, yang penting hati saya awak dah tawan. Mereka mahu saya menjaga awak. Mereka tinggalkan kita dengan semangat dan pesanan yang sampai bila-bila pun saya tak akan lupakan.”- Mohd Riyadh Rizqullah.
Dapatkah mereka bersatu dalam sebuah ikatan perkahwinan? Mampukah Fazzura memberi hatinya peluang untuk menerima Riyadh. Elusan kasih Riyard tidak pernah putus untuknya. Ikhlaskah? Atau itu hanya atas alasan simpati terhadap dirinya semata-mata?

CAPTION
Elusan kasihmu bagaikan gerimis yang meredakan kebuntuan silam

Harga Asal : RM24.00
Sabah/ Sarawak : RM27.00
Harga Online LNP :RM21.00 (Layari laman web www.lovenovel.com.my )
Harga beli dari penulis : RM20 (Termasuk caj penghantaran untuk semenanjung sahaja)

* BOLEH JUGA PM SAYA DI FACEBOOK.
*TERHAD 10 BUAH SAHAJA UNTUK BELIAN DARI PENULIS
*GIFT DAN STICKER AKAN DISERTAKAN.




No comments :

Post a Comment