Sunday, January 1, 2012

Watak- watak jelmaan DSRC

Khyrill Zafrie…asalnya aku nak letak Khyrill Muhymeen..tapi x jdlah..aku tukarkan jd Zafrie. Sebab nama Muhymeen tu aku dah pernah guna dlm cerita pendek yang aku buat. Cuma tak pernah masukkan dalam blog. Aku ingat nak guna lagilah nama tu. Huhu..macam nama anak sedare aku jugak!Tentu ada yang dah kenal dgn Khyrill tu. Alah..yang main bola sepak utk kedah tu. Huhu..aku pinjam jap watak pemain bola sepak tu. Aku cuba larikan sedikit watak utama tu lain dari yang lain. Aku tak naklah watak utama aku tu orang senang..orang kaya..anak datuk..aku tak nak..sebab dalam realiti kehidupan kita yang sebenarnya x semua org dapat anak Datuk, Anak Tengku…ngee betul x apa aku kata??
 
Nur Iris Arisya… Watak ni jelmaan dalam mimpi aku..hehe..Watak seorang wanita yang penuh dengan keegoaan walaupun di hati dia ada cinta. Sehinggalah dia bertemu cinta pertama. Tapi cinta pertama itu akhirnya kecundang jugak..Bertemu pula dengan lelaki lain yang cuba menagih cinta dari dia. Tapi, susahkan bila cinta pertama itu terlalu kukuh terpahat di dalam hati.. Apa yang aku nak cakapkan kat sini cinta pertama itu walaupun pahit tapi akan ada manisnya. Manisnya x akan sama dengan cinta yang akan datang. Betul kata orang, cinta pertama itu mmg sukar utk di lupakan.Ngeee…

Tengku Fauzie…huhu..nama ni aku pinjam dari nama pemain bola gak..hahah…perangai dia x adalah seteruk yang aku buat di dalam novel DSRC ni..Cuma adalah sikit2 kaitan.hehe..Ada yang tanya  kenapa aku x beri je watak utama kat dia..?(Itu rahsia arr.. Kita tunggu dan bace..) hahah.Tapi mcm yg aku katakan td, ku cuba nak sampaikan yang cinta pertama tu indah walaupun menyakitkan..Lagipun aku mmg x suka dia..hahaha..statement maut gila…

P/S: Saja nak publish mende ni..padahal dh lama aku merapu…terjumpa pula td terus aku masukkan dlm blog..












No comments:

Post a Comment

NOVEL PATERI

Assalamualaikum & Salam sejahtera... Perghh...bersawang blog. 2016 kosong terus... Alhamdulillah...2017 Penghujung yang indah. T...