Friday, August 17, 2012

Berhari Raya Di samping ABB

Assalammualaikum...

Sedar x sedar dh nk raya...Cepat je masa berlalu meninggalkan kita.Apa tema raya anda semua tahun ni???hehe... Raya tahun ni bermakna sekali buat diri ni coz dpat sambut dengan keluaran AKU BUKAN BOLA. Sudah berada di pasaran...so, jangan tunggu lama2..nanti habesss.. (cewahhhh, bajet hot je kan) Alhamdullillah, aku rasa lega sngt2..Lega bila dapat zahirkan kasih sayang di atas kertas...Hihihi.



ini Arisya sebelum pakai tudung




ini?Siapa ni?Ada sapa2 kenal x?Kenapa dia boleh sesat di sini????Hahaha..




Sebenarnya Mood lebih kepada keterujaan tahap jakunnnnn menyambut Aku Bukan Bola. Hehe..Sebenarnya dalam perancangan aku nak buat AKU BUKAN BOLA 11. Macam tak mahu lepaskan Heroin ni..(Heroin ke Hero?)hahahaha...mati aku kena ligan nanti. Ya Ampunnnnnnn.....gurau2 sebelum menyambut hari raya :) Minat tak beerti suka...Suka tak beerti sayang..sayang tak beerti rindu..Rindu tak beerti cinta.

So, di kesempatan ini aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN untuk semua all readers yg selalu follow blog ni. Thanks kerana sentiasa support diri ni untuk lebih maju ke depan.

Untuk TEMAN2 SEPERJUANGAN..brutal, ira, emy, dayah, ila, jan, n bed SELAMAT HARI RAYA...Jangan lupa, AKU BUKAN BOLA..Hehehe.

Untuk...hero nobel...nk say gak..selamat hari raya. Semoga maju jaya...hahaha..Tak sempat nk bukak kt 18 CORNER..jadual penuh.Lagipun tokey xdk xmau p. Hahaha..(Amboihhhhh gelak seronok aih)

Dan yg last sekali utk sapa2 yg kenal diri ni, baik yang berada di PENENG, PERAK, PERLIS N SELURUH MALAYSIA ku nak ucap selamat hari raya maaf zahir batin kalau ada terkasar bahasa tersilap kata. 10 jari ku pohon ampun dan maaf. Jangan lupa makan lemang dan ketupat  sambil layan AKU BUKAN BOLA. hehehe.(Sempat lagi promote).


 SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATINNN...............:)

No comments:

Post a Comment

NOVEL PATERI

Assalamualaikum & Salam sejahtera... Perghh...bersawang blog. 2016 kosong terus... Alhamdulillah...2017 Penghujung yang indah. T...